Sider

onsdag den 2. juli 2014

Farvel Danmark

I nat flyver jeg tilbage til Istanbul. Det er med lige dele spændthed og glæde. Jeg glæder mig virkelig meget til at se Hasan igen, men jeg kan også mærke, at jeg ikke føler mig helt klar til at tage afsted. Jeg har været syg det meste af min ferie i Danmark, så jeg føler slet ikke, at jeg har nået de ting jeg skulle. Og det er nok dette, der er med til at give mig følelsen af ikke rigtigt at være klar til at tage afsted. Så jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå de næste par uger. Jeg skal nemlig arbejde rigtig meget, men har slet ikke fået ladet op som planlagt.
At jeg skal flyve kl. 2 om natten, hjælper heller ikke på det hele. Hvad i alverden tænkte jeg på, da jeg købte min flybillet? :-)

2 kommentarer:

  1. Du tænkte selvfølgeligt på, at se din kæreste :-)
    Hvor i Istanbul bor du? Jeg deler en lejlighed med en god vedn i Gülbag (Mecidiyeköy)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gjorde jeg jo nok, og da jeg endelig kom derned tidligt om morgenen, var der jo dejligt, at jeg lige kunne nå at sige godmorgen til ham, inden han tog på arbejde :-)
      Jeg bor i Kartal, hvilket er på den asiatiske side. Ikke så centralt, men ok.
      Mvh. Julie

      Slet