Sider

torsdag den 24. juli 2014

Træt af varme :-(

Pyh, min tålmodighed bliver sat på en prøve i dag! Jeg er ikke god til varme. Det er vist ingen hemmelighed. Men ind til videre har jeg alligevel klaret det bedre end forventet. Bevares, jeg savner regn og kulde, men jeg har alligevel formået at sove det meste af natten, trods over 25 grader i lejligheden, og jeg har formået at klare de 8 timers arbejde dagligt, selv om vi ikke har air condition.

Vi har købt en blæser, der hjælper en del, men desværre begyndte den at give mig ondt i halsen pga. træk, så nu har jeg måtte stille den, så jeg kun mærker blæsten en lille smule, så det er begrænset, hvor meget den hjælper mig.

Jeg har holdt "siesta" hver dag ved middagstid med 2 timers pause i arbejdet, så jeg har kunne gå i fitnesscenter (med aircon!) eller gå ned til poolen. Det hjælper også en del.

Men i dag er den fuldstændig gal. Allerede kl. 8 var der over 30 grader i lejligheden og luftfugtigheden var virkelig høj. Jeg startede dagen med et koldt bad, men det hjalp slet ikke. Efter 3 timers arbejde, måtte jeg give op og tage en pause. Normalt kan jeg klare 5 timer, inden jeg har brug for en pause.
Nu begynder jeg virkelig at nærme mig punktet, hvor jeg ikke længere synes det er sjovt! Og bare tanken om 3 uger mere af dette er slet ikke til at holde ud.

Efter yderligere 2 timers arbejde kapitulerede jeg, og nu sidder jeg på Starbucks med air condition og kolde drikke :-) Ahhhhhhh....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar