Sider

tirsdag den 12. august 2014

Opdatering

En lille kort hilsen herfra.

Jeg er flyttet tilbage til Danmark, hvilket føles både godt og skidt. Godt fordi jeg nu føler, at jeg er kommet i gang med næste kapitel i vores liv: Et liv i Danmark. Men skidt fordi Hasan jo er blevet i Tyrkiet, og jeg kommer til at savne at have ham i min hverdag. Selvfølgelig kan vi skype hver dag, men det er altså ikke det samme som at vågne op ved siden af hinanden hver dag :-(

Heldigvis kommer ham og hans familie til Danmark d. 27. august. Det glæder jeg mig til :-)

Som skrevet tidligere kommer bloggen ikke til at handle så meget om vores nye liv i Danmark. Den vil primært være fokuseret på oplevelserne fra Tyrkiet samt hele familiesammenføringsprocessen, som vi skal igennem i nærmeste fremtid.

Jeg har stadig en masse "gamle" oplevelser at fortælle jer om, så i den kommende tid er der stof nok til bloggen. Jeg har også et par cafe/restaurant- og boganmeldelser til jer, så fortsæt endelig med at kigge forbi ind i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar